Glasvezel Informatiedag in Museum

Onze (museum) locatie aan de Vlaggemanstraat kun je gerust ‘multifunctioneel’ noemen. Vandaag staat de informatiemiddag glasvezel op het programma. Voor zo’n kleine 5000 adressen staan de mensen van KPN Glasvezel paraat om de inwoners gerelateerd aan die 5000 adressen, te informeren over de aanleg van glasvezel. Onder een stralende zon (eigenlijk te warm) wordt men ontvangen en geïnformeerd. Hoeveel geïnteresseerden uiteindelijk de weg naar onze locatie weten te vinden? Dat hopen we vanavond rond de klok van 21:00 uur te weten. Eenieder is vanaf 15:00 welkom, dus de informatie dag is nog maar net begonnen. Uiteraard hopen we dat het een (groot) succes wordt en dat er maar veel nieuwe abonnees uiteindelijk een glasvezelaansluiting van KPN hebben genomen. In de telefooncentrale is een PoP gecreëerd voor zo’n 35.000 aansluitingen in totaliteit. Dus vooralsnog kan men vooruit in Bergpolder en omgeving.